Warunki współpracy
FORMA SKŁADANIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie należy składać: emailem, poprzez sklep internetowy, listownie lub osobiście w siedzibie firmy.
Do Państwa dyspozycji są nasi handlowcy, którzy chętnie i profesjonalnie doradzą przy realizacji zamówień.
W przypadku zamówień składanych przez jednostki podległe z płatnością przelewową dla instytucji administracyjnych, wymagane jest pisemne zlecenie wystawione przez odbiorcę faktury.
Zamówienie powinno zawierać:
1 – pełne dane Klienta wymagane dla prawidłowego wystawienia faktury (nazwisko/nazwę, NIP/PESEL, adres):
2 – dane osoby do kontaktu wraz z telefonem i adresem e-mail
3 – dokładną specyfikację zamawianych produktów (symbol + ilość + czytelna treść tekstu)
4 – miejsce dostarczenia towaru
5 – zamówienie niekompletne (bez danych powyżej) może ulec opóźnieniu w realizacji z konieczności uzupełnienia danych
W przypadku zamówień złożonych telefonicznie firma nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne pomyłki ze względu na brak potwierdzenia projektów.
FORMA REALIZACJI:
1 – zamówienia realizujemy w ciągu 48 h, usługi grawerowania laserem oraz techniką “grawerton” maksymalnie do 5 dni roboczych, w przypadku projektowania i wykonania nietypowych, indywidualnych zleceń czas realizacji zmienia się w zależności od zakresu usług, o których Państwa indywidualnie informujemy
2 – przyjęcie zamówienia potwierdzamy e-mailem lub telefonicznie, określając termin dostawy oraz cenę, a w przypadku braku odpowiedzi prosimy o bezzwłoczne skontaktowanie się z naszą firmą
3 – do każdego zlecenia wykonujemy projekty i przesyłamy do zaakceptowania przez klienta
4 – ze względu na różnice występujące w druku, kolory tabliczek i emblematów „grawerton” na blachach mogą odbiegać od rzeczywistej kolorystyki widzianej na monitorze komputera
5 – gotowe projekty przesyłane przez klientów powinny być zamienione na krzywe i zapisane w Corel Draw do 15, w przypadku dosłania projektu w innym formacie, realizacja zamówienia może się opóźnić lub będzie naliczona opłata za dodatkowe opracowanie grafiki
6 – towar dla ostatecznego odbiorcy jest zmontowany na gotowo
7 – za każdy projekt graficzny jest pobierana opłata
8 – w sytuacji większej ilości zamówień oraz przypadków losowych zastrzegamy sobie prawo do dłuższego terminu realizacji
9 – firma zastrzega sobie prawo do odmówienia realizacji zamówienia klientowi, który ma nieuregulowane lub przeterminowane płatności
10 – jeżeli żaden z widocznych na stronie produktów nie spełnia Państwa oczekiwań, możemy przygotować personalizowane puchary pod oczekiwania klienta
FORMY PŁATNOŚCI:
1 – gotówka przy odbiorze zamówienia w sklepie
2 – „przedpłata” – zapłata przelewem na rachunek wskazany na fakturze, wraz z przesłaniem potwierdzenia nadanego przelewu na e-mail handlowca realizującego zamówienie
3 – „za pobraniem” opłata przy odbiorze – przekazanie kurierowi pieniędzy podczas odbioru towaru z dopłatą 5,00 zł brutto
4 – przelew – warunkiem otrzymania dostaw na odroczony termin płatności jest stała współpraca, brak zaległości płatniczych (decyzje podejmuje handlowiec)
5 – realizacja zamówień osób prywatnych tylko za pobraniem lub przedpłatą
6 – realizacja za pomocą systemu płatniczego autopay
FORMA DOSTAWY:
Przesyłki są dostarczane w ciągu 24-48 h (od pon. do piątku) przez firmę kurierską – w cenie 35,00 zł brutto za 1 karton do 30,0 kg lub za pobraniem w cenie 45,00 zł brutto
UWAGI OGÓLNE:
Przy zamówieniach powyżej 500,00 zł brutto (pośrednicy – powyżej 1000,00 zł brutto), koszt transportu na terenie Polski pokrywa firma SUTEMI Jacek Kasperek .
1 – w momencie dostarczenia towaru firmą kurierską mogą pojawić się uszkodzenia z winy przewoźnika, dlatego należy niezwłocznie sprawdzić stan przesyłki
2 – za błędy na stronie internetowej nie ponosimy odpowiedzialności
3 – przedstawione zdjęcia produktów mają wyłącznie charakter poglądowy. Ze względu na różnice występujące w druku, kolory w katalogu mogą odbiegać od rzeczywistej kolorystyki towaru.
4 – publikowany katalog nie stanowi oferty w rozumieniu prawa, a podane w nim ceny mają charakter informacyjny
5 – firma SUTEMI Jacek Kasperek jest czynna: od poniedziałku do piątku w godzinach: 8.00 – 16.00,